ngee sekali post berlambak

model peace sedunia (T___T)

hahaha,assalamualaikum semuaaaaa ^_^

punye la aku ni teruk entah ape je..

post sekali melambak2..kakaka..

yela,masing2 orang masing2 cite kan..

aku style kumpul banyak2..pastu gedebushhhhh!!~

skali post bole 2,3,4 skaligus

ngeng nyee la pah pah..hehehe

ok la,sebab org kate la..ni org kate..best lagi kalo ade pic pic kan??

ha ambik kau AKU BARU BELI USB LAA..haha kuno ye mak cik ni =.="

yela,aku dari kecik memang x pernah nak merasa kal ox pkai duit sendiri

mase kecik2 dulu suke la merungut,tapi bile da besa,aku tau ade

pengajaran dari ape mak abah aku buat..korang nak tau??

aku tak pernah taw top up kredit tu kalo bukan gune duit sendiri..

amacam??..hehe bukan aku da keje la..tu lain cite..aku kanak2 lagi..hua3

tula..care2 mak abah aku ajar


MACAM MANE SUSAHHNYEE NAK DAPAT DUIT !!!
KITE SEDAP SEDAP JE : MAK NAK DUIT (aqu pon =.=)


kite anak2 ni x jadik mak bapak mmg x taooo lagii..kite NGAP NGAP jaa..hehe

ok..panjang da macam karangan rumusan..

bahaha mintak maap sori naik lori la

aku suke buat karangan mase sekolah luw..pasal tu suke tulis panjang2..

mintak maaf na...hehe enjoyss n chill :)

PLEASE STAY COOL FOR THE NEXT DEBOOM!!~POST...

**more pic promise,not dull anymore..ngeee :)


tulis karangan lagi,
PAH ^_^ the super pink..

0 comments: