alhamdulillah syukur sangat2 :)

MySpace
**dulu struggle macam ni** :P

MOTO SAYE : "sesungguhnya di sebalik kesusahan itu ade kebahagiaan"


23 MAC 2011...tarikh keramat bagi2 calon2 spm2010 termasuklah aku...

hohoho time malam2 tu member2 aku message kate debar2,

aku x terfikir pasal tu... :(

mase tu aku jage nenek aku yang kembali sakit kat hospital,

kebetulan malam tu aku terpakse balik sebab esoknye nak amik result

isk3 memang berat hati laa...

doktor pelatih 2 kali salah masuk wayar ke jantung atau

dipanggil dalam term "ARTERY LINE"....memang hampeh laaa..

adoi aku tak suke doktor pelatih...teeeetttt jahat2 :(


23 MAC 2011...alhamdulillah khabar gembira buatku :)MySpace




27 MAC 2011 : HARI ANUGERAH CEMERLANG 2011

- pah pah pah pah -





alhamdulillah walaupun tak straight A's tapi....

aku bersyukur dengan usahaku ini

time kacih pade mak abah, angah along ode nana adik, cikgu2 smue,

member2 especially 5 SAINS yg d best sebab da byk tolong pah ok...



KELUARGA TERCINTA :) **ikah sayang semuaa time kacih


dear mak & abah,ni hadiah ikah untuk mak abah... :)

along,angah,ode,nana,jiha n "power rangersku" tersayang..

mak ikah ucap tenkiuu soo much sebab selalu support

dan jage mase sakit dulu...ni hadiah ikah untuk kalian :)




SPECIAL THANX TO MY DEAR LOVE :)


dear awak,tenkiuu sebab da support saye dari form 3

mase tu pmr saye teruk n awak la yang selalu jadi kaki motivate saye :)

alhamdulillah sedar tak sedar da 3 taun,time kacih awak...

sukses same2 yuk :) ...c u di ipt...




DAN JUGAK KAWAN2 TERSAYANG di 5SAINS SERTA CIKGU2

kawan2ku selamat mengharungi masa hadapan...

kenangan kite

walau secebis sekecil zarah akan tetap

jadi yang paling manis untuk dikenang....time kacih sayang korangg

u oll the best ^___^ bangga dengan kelas kite :)

kite da buktikan sekolah kampung boleh berjaya

pah bangga dengan warga SMK PAYA PULAI

TAHNIAAHHHH !!!




one word to say : alhamdulillah :)


pah memperoleh 7A2B n 1C -physic C-..teettt mmg x minat.haha

dan anugerah pelajar terbaik 2010...alhamdulillah bersyukur pada Allah

pasni nak mintak course cikgu,saye kan nak jadi cikgu..

hihihi smoge termakbul lah,amiin :)

2 comments:

  SITOT

March 28, 2011 at 12:19 PM

wahhh :)))))
cik pah tahniahhh !!!!!!

  emma

March 28, 2011 at 8:16 PM

taniah ye pah :D