diari kejamnyee

video

Assalamualaikum...

urmm kawan2 semua mesti

tertanya tanya kan video ape ni??hehe....

umm video ni sedih,kalau kalian x percaya saya,..

tengok sendiri...ini bukan video tak tentu hala ok,...

video2 macam tu "NO ENTRY" kat blog saya ok!!!

memang menyayat hati...cuba hayati dan renungkan..

betapa kejamnya manusia zaman kini..tiada belas kasihan..

lebih hina dari binatang perilakunya,apa kejadah semua ini??

renungkan dan fikirkan dari dalam hati kita wahai hamba2

Allah sekelian...tergamakkah jika perkara ni jadi pada keluarga

kita??di mana letaknya hak asasi manusia??logik akal dan

waras fikiran??ke mana menghilang??...hanyut ditelan arus

atau tenggelam dalam kemodenan zaman??...fikir2kan!!

salam muhasabah....semoga kita menjadi insan yang

kamil di sisi~Nya..amin ya rabbal alamin...

0 comments: