1 kepuasan tak terhingga :P


MySpace


Assalamualaikum...urmmm

satu kepuasan ape?? ce teka ce teka

hahaha....jari2 abih luke oow,tapi tak pe..

sikit2 je tahan jela wat dek orang kate ni :P

satu kepuasan bile kita tengok mak dan abah tersayang

makan ape yang anak dia masak...

sape kate lepas SPM bosan???haaa aku pun kate camtu jgk mule2...

tapi sebenarnye...SAME SEKALI TAK DA SEKARANG...

masa ni la orang2 macam aku yang pemalas ni...teeetttt T___T

nak tolong mak skit2...mcm aku masak jela keje tetap da hari2...

haha...walaupun jari ni rase macam tersiat2 da tadi pasal luke semalam

tapi buat jugak...sebab ni je mase yang aku ade...

lepas ni pegi blajo jauh2...payah da nak tulun2 macam sekarang ni kan kan :)

**haha aku paling malas bab kemas2..masak no hal...cehhh x bole blah

kalo akak2 aku yg tercinta tengok ni lagi la kenaa kutuk :P


harini satu lagi recipe untuk....jeng3...


( kasik terliur sama mereka dol )



hehehe :P


ini tomyam versi pah punyeee ^_^

resipi nak korang korek2 la bodek pah skit yek...

haha...orait selamat lunch smue..korg masak ape ye??

DEANNA SYAQIEZA syg,ape cite telur masak merah u???

MySpace**dik pah jadi pom pom girl u tadi..haha :P


SEKIAN di sini dulu merepek..esok merepek lagi, haha papai u oll

1 comments:

  Deanna Syaqieza

March 31, 2011 at 10:47 PM

hahah..dik pah..jadi lah..haha ! sodap weyhh !mekaseh bag resepi n sori gnggu dikpah msak..hahaha.moh dtg umah..rase telur 2.haha