simple tapi sedap (:

Assalamualaikum...nyum3...

haha ape pandang2 :P

hehe asal makan je blog aku kan..asal bab makan je aku la tu

haha mase ni nyamuk menari2 depan mata aku..

punye la hepi aku nak smack down diorang tak dapat2...

aiyoooo tak gune kau nyamuk !!! T___T



hehehe saje2 jela nk share, sebenarnye yg aku masak2 tu biase je

khas untuk orang2 bujang lagi macam aku ni...

hehe mane la tau kot kot yg singgah bujang2 belaka

yg baru2 nak blajo masak kan..aku pun baru 18 taun...blajo2 ler

bak kate mak, "esok da kawin senang"...hua3 :P

SoooOOoo....ini satu lagi baru buat tadi

sebab banyak sangat beli roti sampai 2...arini tarikh luput..

so mak kate kite makan sandwich jela malam ni...ha!!~

tapi sardin pulak x de..aiiyoo...sOoo carik alternatif lain

jadilah SANDWICH TELUR ^_^

**lagi satu,kalau kenduri kan selalu dapat telur rebus kan3??

ha!!~ jangan la membazir,dari buat telur masak kicap

hehe sedap korang try recipe ni...(serius bukan nak promote ok) :P

**ini kak de aku yang ajar,mule2 tengok macam x nak makan

tapi seriussss....sodapp giler weh..try laa...

~ SELAMAT MENCUBA ~ :)



BAHAN BAHAN paling senang :)


lenyek je telur rebus ni dengan garpu ye tuan2 puan2 :P

aisehh macam chef wan je...hahaha x bole blah pah


pastu letak mayonis dulu dan black pepper...nyum3

**klao nak sedap aku suke letak banyak2,

so tak la rase muak telur tu nanti ok


lada besar yang dihiris nipis2 untuk menambah seri,

x la dull sangat kan colour dia :)

warna main peranan penting taw !!

kalau nak attract org rase makanan kite ^^


ok,sapu roti dengan butter / planta ke..ikut suke laa ek


da ciapp.....nyum3 best..belum cuba belum tau kan :P

BAK KATE ORANG TUA2 : TAK KENAL MAKA TAK CINTA ^_^

babai...selamat mencuba :)

1 comments:

  Deanna Syaqieza

March 31, 2011 at 8:50 AM

hulalal !
kak za nk try esk..yehhh ! nk ltkpisng belake lah.haha
:)
mekaseh chef pah