wan..ikah rindu wan :(


MySpace

" Kadang kadang Allah sembunyikan kita matahari, dan Allah berikan kita hujan dan kilat.
Kita tertanya-tanya kemanakah perginya matahari, rupa-rupanya Allah berikan kita pelangi.. "



Assalamualaikum...isk3 :(

wan tu panggilan untuk nenek saye...

saye jage nenek mase tunggu result spm aritu

wan ade penyakit lemah jantung

berulang alik ikhtiar untuk berubat

3 hospital dari awal saye jage wan

kuantan specialist >> ampang puteri >> hospital temerloh

tapi sekarang wan da balik...saye mungkin susah nak jumpe lagi




Andainya wan tau.....

WAN...ikah sayang sangat wan...

Allah je Maha Mengetahui...

wan selalu kate nak bayar ikah sebab jage wan lame sangat

tapi ikah tak nak sebab wan nenek ikah, ikah akan ulang2 cakap

"Wan,ikah bukan bibik indon kene gaji,ikah kan cucu wan"...

Ya Allah terkenang kenang lagi peluk wan..

tukarkan bekas muntah wan...

susah ikah nak tenang bile teringat kat wan...malam2 kat hospital

hari2 mesti ikah tanye...

"Wan rase harini wan nak makan ape?order je,biar ikah masak"...

"Wan nak tu...wan nak ni...wan nak letak minyak...wan wan wan"

tulah celoteh saye kalau dengan wan...macam2 wan cerita

pasal orang dulu2......n resipi isi ikan dengan air asam belimbing buluh

sedappp sangat, wan yang ajar masak tu...

Ya Allah...semoga wan selalu sihat

walaupun sekarang ikah tak jage wan da

wan...ikah rindu sangat :(



Lame tak jumpe Danish,ni anak sedara ke 6 daripada 7

anak sedara 7 org dan bakal 8 syawal tahun ni insyaAllah...

diorang semua panggil saye "MAK IKAH"...huuu

tadi tepon Danish,banyak betul celoteh dia...rindu sangatt kat Danish

Mak Ikah rindu Danish :(






Saye Pah

WAN : ikah sayang wan,rindu :(

DANISH : mak ikah rindu danishhh..balik la sini :(




1 comments:

  Deanna Syaqieza

March 31, 2011 at 9:44 AM

kak za pun miss dik pah..rajen nye sepul msk nasik..ke blakon semate-mate.haha
jgn sedeh2..kak za ade dgn pah.
:)